24/07/2015

18:30 Karol 0 Comments

Niespodzianka !

Kolejny post :- ) tym razem na szybko, bez żadnych wywodów - troche mi się nudziło i postanowiłam coś zrobić.
Mój inspirujący zeszyt, jest już prawie cały zapisany pomysłami dlatego postanowiłam szybko stworzyć 'coś' co już dawno chodziło mi po głowie,

Przedstawiam Państwu szybką sypialnię - z wydzieloną garderobą i - UWAGA - miejscem na szybki prysznic. Do prysznica zainspirowała mnie a jakże inaczej - pogoda w Krakowie (oh, Boże.. znowu jestem monotematyczna..), która daje się we znaki mieszkańcom tego zabytkowego miasta.

Ale do sedna:
Sypialnia jest w kolorach szarych, z drewnianymi dodatkami (które uwielbiam), oraz grafikami na ścianach, które nadają kolorów. Sam prysznic jest na drewnianym podeście ze spadkiem i odpływem liniowym, który jest zlicowany z podłogą. Mało tego prysznic oddziela matowa szyba w kolorze morskim.
Podłoga sypialni i garderoby jest pokryta wykładziną. A ściany we wnęce i nad łóżkiem sa pokryte płytami betonowymi o niestandardowym wymiarze 20x150cm

Enjoy :- )







Lamps: KARMAN Sisma, Alessandro Zambelli WOODSPOT
Desk: JRKVC Random Desk
Pictures: WorldMap, Bold And Noble (50% SALE!)
Wardrobe: Ikea

A tymczasem ja uciekam - a Wam, Kochani, życze miłego weekendu xoxo

0 komentarze: