1/07/2015

13:03 Karol 0 Comments

Prawie pół roku, potrzebowałam na zreaktywowanie bloga.

Powód ? Eh, Powodów jest wiele, mniej i bardziej ważnych, które przyczyniły się do mojego milczenia w tym projekcie - który mam zamiar kontynuować, ponieważ nadal uważam, że jest to jedna z lepszych podjętych przeze mnie decyzji.

Przez ostatni tydzień byłam w Warszawie, w końcu miałam więcej czasu na zobaczenie co jest ciekawego w Naszej stolicy. Co prawda, byłam już tam kilka razy, ale nigdy nie miałam czasu na spokojnie po niej pochodzić i z zadartym nosem w górę Ją oglądać.

Pomyślałam sobie nawet, że lubie Warszawe - ma swój klimat i w jakiś sposób motywuje ludzi. Mnie zmotywowała.

Dlatego przedstawiam Państwu nowy twór - Enjoy !
(mam jeszcze kilka innych pomysłów, wystarczy na kilka miesięcy ;- p)








Krzesło/Hokery: Wooden stool

0 komentarze: