22/07/2015

20:53 Karol 0 Comments

Fala upałów w Krakowie ciąg dalszy.. A dzisiaj jest już jest jakieś istne apogeum. Co prawda przez te 2 tygodnie Kraków nawiedziły dwie nawałnice, które zrobiły nie małe spustoszenie.. ale i tak nadal nie ma czym oddychać.

Kiedyś się zastanawiałam nad tym, czy lubie lato w mieście. Po kilku zastanowieniach i westchnięciach, zwykle musiałam odpowiadać: 'Noo.. z braku laku.. Lubie.' (Dobrze widzicie tą kropkę nienawiści, prawda ?)

Ale w dobie wiatraków chłodzących powietrze, nawet siedzenie w domu może być przyjemne.. chyba, że ma się taki 'sprzęt' jak ja, który raczej miesza w kółko gorące powietrze, wpadające przez na oścież otwarte okno w moim pokoju.. i co za tym idzie ? Wiatrak KOMPLETNIE nie chłodzi, ale przynajmniej daje 'jakąś' namiastke wiatru.

Ja tutaj jak zwykle gadu - gadu, jak zwykle o pogodzie (Boże, ale ja jestem monotematyczna!) a projekt czeka.

Tym razem na ogień idzie styl klasyczny - miał być glamour, ale podczas modelowania i wymyślania kolejnych detali, jakoś sama odbiegłam od pierwotnego pomysłu.. Mało tego chciałam bardzo pokazać światu i sobie, że styl glamour może być.. Interesujący - ekhm.. noo nie udało się.. innym razem się postaram bardziej.

Wracając do projektu: STYL KLASYCZNY

Charakterystyczna dla tego stylu jest  harmonia i elegancja w każdym jego detalu - W tym stylu nie znajdziemy odważnych krwisto-czerwonych portretów, albo patchworkowych kolorowych komód, bądz regałów - wszystko jest bardzo stonowane, spokojne, dokładne, wrecz perfekcyjne, ale nie nudne.
Jest ponadczasowy i nie wychodzi z mody - łatwo można zmienić jego charakter detalami.
Ponadto, styl klasyczny ma różne oblicza: Można zastawić je drogimi antykami, bądź minimalistycznymi bardzo eleganckimi nowoczesnymi meblami.
Oświetlenie nie jest problemem - Duże minimaliste lampy lub kryształowe żyrandole mogą dać poczucie elegancji i luksusu, który cechuje ten styl.

Kiedy wspomniałam znajomym o stylu klasycznym, to kojarzą go z wnętrzami głównie zawalonymi ciężkimi meblami, z charakterystycznym złoto czerwonym materiałem na sofie. Mam nadzieję, że troche zmieniłam ich myślenie - bo osobiście uważam, że styl klasyczny może być bardziej zoobowiązujący niż np styl loftowy, czy skandynawski - ale czyż nie równie interesujący i warty uwagi w wyborze stylizacji wnetrza ?

Sami popatrzcie :- ) enjoy!









carpet SURYA
furniture by TAYONE
lighting LAMBERT & FILS - dot collection
architecture sketch
kitchen by myslef



0 komentarze: