28/06/2014

16:51 Karol 2 Comments

Weekend, weekend, weekend - 2dni chwili odpoczynku, żeby naładować sobie baterie na kolejny tydzień. Nie wiem jak Wasz, ale mój zapowiada się bardzo intensywnie :- ))

Już się go nie mogę doczekać - mam kilka w głowie pomysłów do zrealizowania, pojawi się również taka bardziej notka modowa. No ale wszystko po kolei :- )

Dzisiaj przedstawie Wam pomysł na urządzenie nowoczesnego mieszkania. Jestem absolutną maniaczką wszystkiego co się wiąże z otwartymi przestrzeniami, prostym planem funkcjonalnym, czyli z LOFT'EM :- )

Czasem mam tak, że jak brakuje zleceń, bo już wszystkie wykonałam i następuje taka: cisza na morzu, w głowie sobie tworzę plany mieszkań, w których chciałabym kiedyś móc zamieszkać - tworze takie mieszkanie swoich marzeń. Tak oto zrobiłam i tym razem :- )


Mieszkanie jest na planie prostokąta. Posiada część otwartą, oraz prywatną, które oddzielają drzwi przesuwne.









Kuchnia: myslef :- )
Sofa: myself :- )
Łóżko: myself :- )
Biurko: VITRA Home Desk
Półki na książki: Ikea regał IVAR


2 komentarze:

  1. Jakoś nigdy bym sobie nie potrafiła wyobrazić lepszego loftu ever!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ana Rodrigez moja najwierniejsza fanka :- p <3

      Usuń