26/09/2014

18:08 Karol 1 Comments

Na dzisiaj przygotowałam dość małe pomieszczenie - Sypialnia z pokojem kąpielowym. 
Zauważyłam, że mam już powoli określony styl, który się ciągle powiela w moich projektach - Jest to głównie surowe drewno, cegła, białe ściany.. proste kształty, bez udziwnień, przez niektórych nazywana już klasyką.

Nie ukrywam, że taka jest również ta sypialnia, Prosta z ceglaną ścianą (znalazłam taką cegłe w Leroy Merlin - cegła nazywa się LOFT BRICK STONE MASTER, i występuje w kolorze rudym, białym i piaskowym 'Sahara'), z meblami z surowego drewna, albo imitujący surowe drewno.

Tak samo łązienka należy do tych najprostszych na planie prostokąta, gdzie wanna jest ulokowana na całej szerokości pod oknem, po prawej na ścianie ceglanej znajdują się umywalki mocno inspirowane 'wiadrami' - przynajmniej mnie się one tak kojarzą i które ostatnio zaczeły mi się podobać - a po przeciwnej stronie znajduje się WC z Bidetem. 

Projektując tą łazienkę czegoś mi brakowało i postanowiłam dodać toaletkę z wolno stojącą szafką pod sufit, w końcu była w 'sam raz' zapełniona.

Przełamując barwy ceglano-biało -brązowo postanowiłam dodać mały niebieski akcent kolorystyczny w postaci dywanów z mojej ulubionej firmy Legends Of Carpets, oraz grzejników firmy Zehnder
które chciałabym żeby występowały w kolorze Prussian Blue.

















Półki na książki: Ulivi Harmony Bookcase
Łóżko: made by me.











1 komentarz:

  1. O wow, ciekawe ciekawe :-) szczególnie łączenie pokoju z łazienką :>

    OdpowiedzUsuń