1/10/2014

12:50 Karol 2 Comments

Kolejny projekt mieszkania.
Kolejny Loft. 
Tym razem z żółtymi akcentami - bo to przecież jest bardzo wdzięczny kolor, a tak bardzo niedoceniony..

Przedstawiam: salon z  żółtą kuchnią i sypialnią, która znajduję się za wielkim, wyłożonym cegła -  kamienem. Po dwóch stronach, znajdują się grzejniki firmy Zehnder, w kolorze nie innym jak żółtym. 

Teraz się zorientowałam, że zaprojektowałam mieszkanie bez szaf z ubraniami. Dlatego mówie - szafy są ! - w kortarzu, którego nie widać, bo są za drzwiami do salonu. W polskich kawalerkach jest to dość częsty zabieg, lokowania szaf z ubraniami przy wejsciu do mieszkania.

Teraz coś się nie mogę skupić na napisaniu konkretnej notki na temat mieszkania, dlatego zmienie temat, na małą prywatę - właśnie się dowiedziałam, że zaczynam od poniedziałku prace w biurze projektowym na którym mi zależało od ho ho ho nie wiem ilu miesięcy :- )) trzymajcie za mnie kciuki prosze :- ) a ja obiecuje nie zaniedbywać bloga (jak na wakacjach) i notki bede pisać w miarę systematycznie, być może się znajdzie jakaś modna ;- ) 

A tym czasem, macie "żółto mi" w mojej wersji :- )












Biurko: Celia Desk
Krzesło/Hokery: Dialma BrownJL4 | Wooden stool


2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba!
    Choć ten filtr na wizualizacjach trochę rozprasza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje :- ) lepsze są bez filtru :- )

      Usuń