16/09/2014

23:59 Karol 1 Comments

Trochę mi zeszło od ostatniej notki. Może to nie było miesięczna nieobecność, ale 2 tygodniowa, co jak co, ale jak dla mnie o wiele wiele za długa. 

Dlatego, przepraszam, ale postanowiłam że nie będę obiecywać następstwa kolejnej notki - będzie ona kiedy będzie, po prostu - mimo to postaram się pisywać częściej :- ) W każdym razie teraz pora (w końcu) na nowe mieszkanie, typu Loft - zainspirowałam się nową książką, którą dostałam na urodziny  - Lofty

Kuchnia i salon są jako otwarta przestrzeń. Sypialnia, jest oddzielona drzwiami przesuwnymi, od niej wchodzi się do osobnej łazienki oraz garderoby - które są oddzielone mlecznym szkłem.

Ah, ah, Zapomniałabym ! Polacy wygrali z Brazylią ! Brawo chłopcy ! 















Kanapy: (...)
Półki: Bernini
Hockery: (...)
Wieszak na ubrania: (...)
Lustro: Ikea MONGSTAD
Toaletka: Ikea HEMNES
Łóżko: Ikea MALM
Płytki w łazience: Decor BarcelonaBiała płytka 20 x 60
Krzesełka: Archopole furniture

1 komentarz: