1/07/2014

15:33 Karol 2 Comments

Dzisiaj przedstawię coś, co zwykle nie leży w mojej stylistyce, ale może komuś przypadnie ona do gustu i się zainspiruje takim rozwiązaniem.

Łazienka, którą zaprojektowałam, jest wręcz bardzo surowa, bardzo prosta, oraz ciemna - a to za sprawą dekoru, która zajmuje całą jedną ścianę z przytwierdzoną wanna - która jest zabudowana dębowym drewnem barwionym na czarno. Reszta ścian, oraz podłoga to gres imitujący beton.

Meble, zrobione na wymiar, również są dębowe barwione na czarny kolor.

Wyszła mi łazienka iście męska i chyba raczej nie chciałabym mieć takiej w domu, ale cóż - widocznie jak ją robiłam miałam gorszy humor niż mi się wydawało :- P

Oto ona:






2 komentarze:

  1. Widzę biznesmana-playboya! I taką łazienkę. Iście z reklam Hugo Bossa.
    BTW., miała być stylówa :>

    OdpowiedzUsuń