26/07/2014

21:05 Karol 2 Comments

Ponad tygodniowa cisza. Az mi wstyd..

Miałam nawet plan wrzucić notkę z wizualizacją sypialni do domku nad morzem, ale po dłuższym namyśle doszłam do wniosku, że w sumie ta sypialnia mi się nie podoba aż tak bardzo żebym mogła ją pokazać szerszej publiczności ;- )

Staje się coraz bardziej wybredna co do mojej pracy, to dobrze - może w końcu osiągnę pełen profesjonalizm a potencjalni pracodawcy z gigantycznych miejskich ośrodków będą się o mnie bić i będzie mnie stać na ten piękny loft na Manhattanie o którym tak bardzo i intensywnie śnie.

..wybaczcie za ten mój rozmarzony nastrój - mam dzisiaj imieniny i jakoś tak mnie wzięło na rozmyślanie o tym, czego mi tak jeszcze brakuje do całkowitego szczęścia, mimo że jest o dziwo - bardzo dobrze :- )

W tym tygodniu oprócz sypialni, zrobiłam także biuro, z małym pomieszczeniem gospodarczo - kuchennym. Biuro to tak na prawdę garaż o wymiarach 550x415, a pomieszczenie gospodarczo - kuchenne to kotłownia. Narazie są to plany przyszłego biura, maksymalnie 3 osobowego, wiadomo - mała firma, mało ludzi ;- ) Podejrzewam, że jak ja będę kiedyś zakładać firmę to będę chyba jedyną osobą w niej zatrudniona.. bo nikt ze mną nie bezie chciał pracować :- P (mam też dziwny dzisiaj humor, za który również przepraszam....)

Bum ! Przedstawiam Wam cześć biurową, Miejsce dla "szefa" jest za przeszkleniem.








Krzesła: (...)
Obrazki: 

Oraz część gospodarczo - kuchenna.






Krzesła: steelwood stool magis
Lampy: Loft Lamp
Półki: (...)
Grafikii: Bold and Noble

I na koniec coś muzycznego - gdy robiłam ten projekt. Poza tym muzyka jest z filmu Sekretne życie Waltera Mitty, którego pokochałam całym swoim malutkim sercem :- )






2 komentarze:

  1. Bardzo bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię: http://zdjeciedziennie.blogspot.com/2014/08/dwiescie-dziewiec-iv-letni-turniej.html ;-)

    OdpowiedzUsuń